2012. július 12., csütörtök

253-262. nap

Múlt hét kedden megvolt az utolsó meeting-ünk Salvo-val és Rosita-val. Próbáltuk kicsit összegezni, hogy milyen is volt ebben a 9 hónapban egy oviban dolgozni. Mondtunk jót-rosszat. Ahogy ez általában lenni szokott. Mikor arról beszélgettünk, hogy mi lesz velünk a jövőben, rádöbbentem, hogy én azért hiányolni fogom ezeket a rosszcsontokat. Voltak hullámvölgyeim persze, mikor legszívesebben sírva rohantam volna el, de ezeket a pillanatokat mindig felejteti egy-egy puszi vagy ölelés :)

Szerda este elmentünk egy színházba. Vagyis csak egy kisebb előadásra, ugyanis Petra is szerepel benne. Már több hónapja gyakoroltak, és minden percet megért a sok "szenvedés". Igaz, hogy sok mindent nem értettem, de nagyon élveztem :) Ügyesek voltak nagyon :)

Pénteken nem tudom, hogy mi volt a gyerekekkel, de valamiért nagyon-nagyon rosszak voltak. Az egyik kislány kétszer megharapott, egy másik pedig úgy belecsípett a lábamba, hogy teljesen bepirosodott és még könnyeket is csalt a szemembe. (Ekkor azt hiszem volt egy enyhe mélypontom).
Este viszont Kelli születésnapjára mentünk a kikötőbe, ahol nagyon jó hangulatban töltöttük el az estét :)




A hétvégére tervezett Mondello Beach Party-t sajnos lefújta a CESIE, így Sam, Marie, Nico és én, úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a Mondello-ra és ott alszunk. Hát mondanom sem kell, hogy tele volt és nagyon hideg volt. Nem is aludtunk túl sokat. Én kb. fél órára szundítottam el, utána inkább elmentünk sétálni (ekkor Sam és Marie már nem volt velünk. Ők korábban feladták a harcot a hideggel) Később újra találkoztunk velük. Hajnali 2 fele betértünk egy fagyizóba egy kávéra és egy pisire. Utána pedig a járdán ülve UNO-ztunk napfelkeltéig :) Igazán hangulatos volt, a vasárnap reggelt a parton tölteni, ahol a többiek aludtak én meg sétálgattam a hűs vízben, és néztem ahogy az idős emberek kezdenek kipakolni a megszokott helyükre :)

Este pedig megejtettük a születésnapomra kapott vacsi meghívást a Nico-val. Erről viszont úri hölgy lévén nem beszélek ;)

(nem, a ruha nem az enyém:)

Kedden-szerdán pedig a nem létező bakancslistámról húzhattam ki egy pontot. Láttam egy vulkánt. Szerencsés vagyok? Igen tudom :)
Elmentünk Stromboli-ra, ahol minden házikó fehér, apró utcák vannak, és milliónyi színes virág. Gondolom eltudjátok képzelni. Nem? Hát akkor lessétek a fotókat és ámuljatok :)
Azt nem mondom, hogy jobb volt mint Marettimo, de az biztos, hogy az itteni boltokban, kb 3 perc alatt eltudnám költeni a Lottó 5-ös főnyereményét. Gekkós legyező, gekkós párna, gekkós fülbevaló, gekkós nyaklánc, gyűrű, szandál, poló, táska...stb. MINDEN GEKKÓS VOOOOLT!!!!!!!! Mi piace!!! <3<3


itt mindenre felkészülnek







ki ne teázna egy ilyen lugas alatt?


füstölög :)

étterem



minden félórában ezt csinálta


kókusz tej. én is kipróbáltam. nem is olyan szörnyű :)

jött az este, jöttek a színek :)




nap felkelte 
költöztünk. most 400 m-en voltunk :)



<3


gekkós étterem :)

Stromboli

Colgate mosoly :)

Ginostra. az apró falu, amit csak hajóval lehet megközelíteni

az új gekkós legyezőm, ami itt alapfelszereltség

Panarea

legrand reklám :)

Lipari

ha nagy leszek...

Vulcano

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése