2012. július 25., szerda

274-276.nap

Vége. Ennyi volt a nagy kaland. Vagy még csak most kezdődik? Egy új egészen biztos.
Az érzelmi hullám völgyek és hegyek már hétfő óta tartanak, mióta üres a szobám. Tegnap pedig megvolt az utolsó Ballaro buli.
Záporeső szerű könnyhullatások mellett búcsút vettünk barátainktól és reménykedünk abban, hogy hamarosan újra látjuk egymást.
Még a Nico és az Ainhoa bulijára Verena és Petra vett egy-egy Szicília térképet amit mindenki aláírt. Ez az ötlet nekem is megtetszett és beszereztem egyet magamnak. Szerintem ez lesz az egyik kedvenc emlékem erről a 9 hónapról.

276 csodás nap áll a hátam mögött. Most el kell hagynom az ismerős macskaköves utakat, egy ismeretlen, új városért (hát Veszprém már biztos nem a régi!) De az biztos, hogy soha nem fogom elfelejteni mindazt amit itt átéltem és kaptam.

Viszont most már biztos vagyok benne, hogy akárhol megfogom találni a helyem a világban. Hisz mindenhol fogok találni egy-egy barátot Indiától Spanyolországig, Észtországtól Szicíliáig egészen biztos.


Ci vediamo guys! I love you!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése